Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Aprille Yvonne Huttinger

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
Aprille Huttinger
Vadász
Aprille Huttinger


Hozzászólások száma : 4
Join date : 2011. May. 28.

Aprille Yvonne Huttinger Empty
TémanyitásTárgy: Aprille Yvonne Huttinger   Aprille Yvonne Huttinger EmptySzomb. Május 28, 2011 3:03 pm

Aprille Yvonne Huttinger Serena-serena-van-der-woodsen-22361986-100-100 Aprille Yvonne Huttinger Serena-serena-van-der-woodsen-22361738-100-100 Aprille Yvonne Huttinger Serena-serena-van-der-woodsen-22361625-100-100



Név: Aprille Yvonne Huttinger
Becenév: A, Aprille
Nem:
Faj: vadász
Kor: 21 éves
Születés helye/ideje: 1990. november 13, Manhattan, New York
Foglalkozás: Egyetemista jogi hallgató vagyok, s mikor időm engedi szabadúszó író.
Hobbik: Szívesen sétálok, nevetek és bármikor kapható vagyok egy jó bulira. A múltamhoz képest sokat szelidültem édesanyám halála miatt, így mikor épp nem démonokra vadászok akkor főzök, a barátaimmal beszélgetek és kisebb-nagyobb novellákat, illetve regényeket írok. Csokoládéval pedig akármikor meg lehet venni.